Day 05: A SONG THAT REMINDS YOU OF SOMEONE

9:21 PM

Let me start this post with a confession.

Harusnya Post ini di-publish tanggal 20 Januari, tapi Gue nulis post ini tanggal 22 Januari, , because apparently I had something coming up on Friday yang gak memungkinkan gue untuk nulis. Dan lagi gue belum nyicil nulis dari tanggal 19-nya because you know I’m a bad procrastinator. Jadi gue nulisnya dobel sama post tanggal 22. Tapi gue ganti schedule setting di blogger biar post ini tetep bisa di-publish "pada tanggal 20 Januari" as if I did write it on time, sehingga tampilan di blog archive tetap rapi. J

Okay nobody cares about it.

I’ll make this post super quick and short karena sejujurnya gue lagi gak ada ide untuk cerita di post ini dan biar cepet beres sehingga utang nulis challenge gue gak makin banyak dan numpuk.

A song that reminds you of someone. HAHAHA BANYAK. Sebelumnya mohon maaf di sini gue gak akan bahas orangnya siapa hehe karena 1) yang perlu dijelaskan itu lagunya bukan orangnya, dan 2) there’s no way in hell I’m mentioning their name on public media.

But I have picked a perfect song! It’s called….. *drumrolls*

Maroon 5 – Sugar


I'm hurting, baby, I'm broken down
I need your loving, loving
I need it now
When I'm without you
I'm something weak
You got me begging, begging
I'm on my knees

I don't wanna be needing your love
I just wanna be deep in your love
And it's killing me when you're away, ooh, baby,
'Cause I really don't care where you are
I just wanna be there where you are
And I gotta get one little taste

Your sugar
Yes, please
Won't you come and put it down on me?
I'm right here, 'cause I need
Little love, a little sympathy
Yeah, you show me good loving
Make it alright
Need a little sweetness in my life
Your sugar
Yes, please
Won't you come and put it down on me?

My broken pieces
You pick them up
Don't leave me hanging, hanging
Come give me some
When I'm without ya
I'm so insecure
You are the one thing, one thing
I'm living for

Yeah
I want that red velvet
I want that sugar sweet
Don't let nobody touch it
Unless that somebody's me
I gotta be your man
There ain't no other way
'Cause girl you're hotter than a southern California day

I don't wanna play no games
You don't gotta be afraid
Don't give me all that shy shit
No make-up on
That's my

Sugar
Yes, please (please)
Won't you come and put it down on me (down on me)?
I'm right here (right here), 'cause I need ('cause I need)
Little love, a little sympathy
So, baby, (yeah) you show me good loving
Make it alright
Need a little sweetness in my life
Your sugar! (sugar!)
Yes, please (yes, please)
Won't you come and put it down on me?

Yap jadi lagu ini mengingatkan gue kepada seseorang yang tidak disebutkan namanya. Dan fyi aja, yang bikin gue inget itu bukan karena liriknya ataupun video klipnya (yekali video klipnya), it simply because of the music, entah kenapa kalau denger lagu ini gue langsung inget that someone.

Btw video clip Sugar ini bikin seneng yang nontonnya iya gak? Karena siapa sih yang gak seneng dikasih surprise sama Maroon 5 on their freakin’ wedding day? Jadi pengen juga dikasih surprise sama band, apalagi My Chemical Romance WHOOOO IMAGINE IF THEY ACTUALLY COME TO MY FUTURE WEDDING AND PERFORM “SUMMERTIME” (OR WHATEVER, EVEN IF THEY WANNA PLAY “OUR LADY OF SORROWS” IT’S FUCKING FINE).

So that’s all for today.

Next Post: “A SONG THAT REMINDS YOU OF SOMEWHERE”

Sampai jumpa 2 hari lagi J

Mufidaht

You Might Also Like

0 comment(s)